128 MB RAM - WARNING 9% resources? - dutch

John Eijgensteijn <johne...@dds.nl> schreef in berichtnieuws
931978572.1986.0.pluto.c3ade...@news.demon.nl...

> De grote boosdoener in je systeem is die Touchmanager, ik heb zelf
hetzelfde
> silitek toetsenbord en dit proggie zuigt aan allekanten. Gewoon weglaten
> maar dan heb je niets meer aan die 18 extra toetsen. Ja ik weet het ze
> moeten eens echt leren programeren daar in Taiwan.

> John

> PS zelfde probleem hier met 192MB

Als iemand weet naar welke msg's ik moet luisteren dan kan ik misschien een
alternatief programmeren?

Rik

Re:128 MB RAM - WARNING 9% resources? - dutch

sorry maar ik heb ook touchmanager draaien,
128md sdram
op dit moment open:
-creative launcher
-outlook express
-dit mailtje
-touchmanager
-icq
-findfast
-sysmonitor
-mswheel
en resource is nu:62%
Rik. <ruse...@bigfoot.com> schreef in berichtnieuws
7mkjgn$ge...@enterprise.cistron.net...

Alex Tol <alex...@xs4all.nl> schreef in berichtnieuws
7ml0ok$gu...@news1.xs4all.nl...

> sorry maar ik heb ook touchmanager draaien,
> 128md sdram
> op dit moment open:
> -creative launcher
> -outlook express
> -dit mailtje
> -touchmanager
> -icq
> -findfast
> -sysmonitor
> -mswheel
> en resource is nu:62%
> Rik. <ruse...@bigfoot.com> schreef in berichtnieuws
> 7mkjgn$ge...@enterprise.cistron.net...

naar wat ik gemeten heb neemt die Touchmanager alleen al 8% resources in
beslag, dat vind ik veel. Andere apps als ICQ Netmonitor, Getright enzo
maximaal 2. Nu wordt door Touchmanager ook nog die OSD gedraaid (apart
programma) en de CDSpeler ook (ook al bij startup van PC). Kijk eens in je
registry: De Setup zet daar dus al 3 apps bij!

Ik heb nu alle zooi weggehaald en zit spontaan op 82% !!

Rik

Other Threads